حرف دل







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





به بهانه ی مقدمه

 اولین شرط نوشتن خوب دانستن است.خوب دانستنه زبان و لهجه وگویش و فرهنگ و اداب ورسوم و...مخاطب است.پس مینویسیم با قلم ایرانی وفرهنگ ایرانی برای مردمان ایرانی....مینویسیم از حرف دل پس به بهانه ی دل.................و ای ی ی ی ی ی ی ی عشق ادرکنی...............



نظرات شما عزیزان:

بيقرار شهادت
ساعت18:27---21 مرداد 1391
سلام
وب بسيار عالي و زيبا داريد
ممنون


زهره صادقی
ساعت22:48---16 مرداد 1391
سلام
ممنونم از نگاه زیباتون....
بله این کار رو هم انجام میدهم...

التماس دعا


زهره صادقی
ساعت23:00---15 مرداد 1391
کاش وقتی زندگی فرصت دهد
گاهی از پروانه ها یادی کنیم
کاش بخشی از زمان خویش را
وقف قسمت کردن شادی کنیم
کاش گاهی در مسیر زندگی
باری از دوش نگاهی کم کنیم
فاصله های میان خویش را
با خطوط دوستی مبهم کنیم
کاش وقتی آرزویی میکنیم
از دل شفاف مان هم رد شود
مرغ آمین هم از آنجا بگذرد
حرف های قلبمان را بشنود
وبتان بی نظیر بود برای شما عزیز آرزوی موفقیت میکنم .
من یک وب هنری دارم. بسیار خوشحال میشوم از وب من دیدن کنید
و نظرارزشمندتون رو برام بگذارید.
توفیق رفیق راهتان.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط علی ایرانی در 1:30 | |